Stalkers

Thursday 24 November 2011

Alohaaa Buddies !


Okay, aku Ijat !
Lelaki ke perempuan?
Harus lah perempuan kannn !
Tengok gambar pun dah sememangnya aku perempuan.
:D



Ijat? Kenapa?
HAHA ! Fullname, Izati actually.
Tapi dah sejak azali family aku panggil aku camtu, so lekatlah nama tu sampai sekarang ye.
Tapi kengkawan panggil aku by fullname lah.
Tu lah nama panjang aku, tu lah nama pendek aku jugak ! Err?



Bak kata mak aku, tak payah nama panjang-panjang sangat.
Nanti bebelit lidah future husband aku nak menyebut nama aku time akad nikah nanti. HAHA !



Tu salah satu lah. 
Lagi satu sebab, senang mak aku nak memorize nama anak-anak dia.
Macam mana tak susah kalau kau letak nama anak kau panjang gila-gila, pastu ada 9orang anak?
Sanggup kau? HAHA ;p



Okay, back to post !
Ni first time aku menge-post dalam blog nih.
Tapi aku bukanlah si blogger baru.
Dah pernah join dunia blogging nih.
Tapi blog lama tu dah lama terbiar, messy sangat
-..-
So, dengan azam baru...aku pun buat lah blog baru nih okay? HAHA !



At least, tak messy. So, rajin lah aku nak meng-update pape nanti.
Korang pun update-update jugak lah !
Boleh aku baca, follow, baca, follow! Macam tu lah seterusnya..



Anyway, lets HELLO HELLO each other yawww!
Korang follow, aku follow balik! Aku follow, korang follow balik !
Dan sekian terima kasih. Itu sahaja untuk malam nih.


Assalamualaikum ! Hi ! Hello !
Gracias korang-korang si kaki blogger !
Rajin-rajin lah update post best-best untuk aku baca okay? Heeee :D
Bye bye !
Hugs ! Kissess ! Warmest regards!
I love You lahhh korang !

No comments:

Post a Comment