Stalkers

Thursday 24 November 2011

WinkWink



Yes I Am Alone !
Okay fine!
Part paling aku tak suka time-time weekend yang ada pulak cuti tambahan hari Isnin.
Sebab semua roommates aku balik.
Tidur sorang lah jawabnya kan?
o.O

Dorang balik, aku?
Kenapa aku tak balik?
Ikut cerita di bawah :

Aku call call and call mak aku tadi..

Aku : Hello, assalamualaikum. Mak, yati mana?
Mak : Yati? Mana lah tau..
Aku : Okay, takde pape. Just nak call through number yati, murah sikit

*Aku memang kedekut*

Mak : Dah kenapanya?
Aku : Erm, Isnin ni cuti awal muharam..kan ni weekend. Roommates semua balik lah mak. Ijat nak balik boleh tak?

Bla Bla Bla....
Bla Bla Bla....

Mak : TAK PAYAH balik lah, bukan ada apa-apa pun kan? Cari je kawan-kawan ajak tidur bilik malam ni.

Erk?
Terkedu sekejap.
Okay lah mak, Ijat tak balik. Balik pun tak buat apa..
Makan tido makan tido je nanti.
HAHA

Tapi,
Mana nak cekau kawan-kawan kalau semuanya balik?
Belum kira yang overnight lagi.
Hadoiiii..
sorang je lah aku malam ni.
Ehh, bukan malam ni je.
3hari start dari hari ni okay !

So korang-korang semua,
Doa-doa lah aku boleh tidur dengan aman tanpa apa-apa gangguan untuk 3 malam aku sorang-sorang ni okay?

Okay, tu je.
Bagi semangat sikit please!
Aku ni penakut tahap gaban gila siput vavi.
HAHA !

Thanks baca!
I love You lahhh korang !

You followed, I follow back !
&
I followed, You follow back !



1 comment:

  1. sama lahh kita . roommate balik for 4days KOT -..-

    ReplyDelete