Stalkers

Thursday, 24 November 2011

Technical problem



Okay korang.
Nampak gambar tu kan?

Nak cakap,

SORRY !

MINTAK MAAF !

kepada BLOGGERS yang mem-follow blog aku nih yawww.
Aku nak me-reply comments korang pun tak boleh.

BUKAN tak nak, tapi WIFI nih macam haram.

WIFI laju tahap gaban siput vavi harammmm !
HAHA

Bangang Bengang sehhhh !
Sabar je lah kannn..padahal aku dah log in gitu.
Tapi nak masalah teknikal bagai
-_-

Lagi aku bengang bila natang berok *Broadband* aku hilang !
Panas je hati niiii !
Cool wehhh, panas lagi Api Neraka tu haaa
^^

Boleh pulak bawak g travel, simpan elok-elok dalam luggage..tetiba hilang?
Pelik aku lahh..aku takde keluarkan pun.
Tapi macam mana kawan aku cakap dia nampak berok aku tu atas meja?
Haishhh !
Dah lahhh, hal lama..lupakan je la ye.

Btw, takpe, no worries !
Korang tunggu aku g tangkap berok-bang baru okay?
Nanti dah ada berok, laju sikit.
Baru boleh macam-macam, bagai-bagai kat siniiiii !

If so, I am so sorry fer anything and everything yawww!
Please appologize me T.T

TERIMA KASIH
kepada yang already followed
kepada yang baru nak follow
kepada yang tak nak follow jugak

Okay tu je.
Bye bye korang !
I love You lah koranggg!
Hugs ! Kissess ! Warmest regards !

You followed, I follow back !
&
I followed, you follow back !






No comments:

Post a Comment